vineri, 20 mai 2011

PULPE DE PUI PE PAT DE CARTOFI


Din cand in cand simt nevoia sa-mi fac de cap si atunci dau iama in cartofi...stiu ca nu e prea bine pentru ''silueta''   dar papilele gustative imi multumesc din plin :):):)
De data asta i-am combinat cu pulpe de pui si mujdei de usturoi,mai  pe scurt- moartea taliei de viespe :):):)
Pulpele le-am pus sa stea intr-un fel de marinata, cu 24 h inainte de prepararea lor.Nu am o reteta standard de ingrediente pt. marinata ,de obicei pun dupa inspiratia de moment.

Acum am pus-vin rosu,sare,piper,boia,rozmarin ,usturoi si ulei in cantitati variabile .Am pus maglavaisul rezultat peste carne ,le-am amestecat bine sa fie acoperita carnea , am acoperit vasul si am dat la rece pana a doua zi.
Asta e o mancare pe care o fac la ochi asa ca nici la cartofi nu pot sa dau cantitati nici macar aproximative :)
Cartofii,dupa cum ziceam nu stiu cati au fost,curatati si taiati in 4 ,i-am sarat, piperat , boiat  ,i-am atins cu rozmarin ,toate astea dupa ce inainte i-am uns bine cu ulei.

I-am asezat intr-o tava ,iar peste am pus pulpele marinate si am dat la cuptor .

Si ca sa fie dezmatul complet am pregatit si un mujdei -pufos asa-i zic eu ,gros de sta asa cum il pui si unde il pui.Nici aici nu pot sa dau detalii  dar promit ca data viitoare cand o sa repet faza cu mujdeiul ,o sa fac poze pas cu pas .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...