joi, 26 mai 2011

SARMALUTE IN FOI DE VITA DE VIE


Intre dragoste si ura e doar un pas,asa se zice si eu pot sa confirm in ceea ce priveste mancarea asta romaneasca -sarmale ..le-am urat din tot sufletul meu ani de zile...cand erau sarmale in oala mai bine faceam foamea decat sa ma ating de ele..dar ca-n povesti ,totul s-a schimbat cand a aparut in viata mea...,nu printul pe cal alb :), ci oala de lut smaluita ...eh.. ce gust ,ce savoare au acum..si ce-as mai manca eu ...
De data asta le-am facacut cu foi de vita...hmmm..tare bune au fost.
Am folosit
-orez
-ciolan afumat
-bulion
-pasta de ardei
-2 cepe
-ulei
-sare si piper
-foi de vita

Am spalat frunzele de vita la jet de apa,apoi le-am oparit in apa clocotita cu putina sare.
Pana s-au racorit ,am pregatit umplutura-spalat orezul,dat ciolanul si ceapa la macinat,apoi amestecat toate ingredientele ,puse dupa gust,fara masuratori .

Pe fiecare frunza am pus o lingura de umplutura si le-am impachetat frumos,pana s-au terminat frunzele ...s-au umplutura ..sau amandoua odata :)
Am pus sarmalutele in oala de lut pe fundul careia am presarat cimbru uscat si marar verde...peste ele am pus apa amestecata cu bulion...si am dat la foc mic mic mic pentru cateva ore.

Ah... sa nu uit, sub oala am pus o plita ..daca puneti oala de lut direct pe flacara se crapa.

Se serveste fierbinte ,cu pofta si smantana ..cum altfel :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...