marți, 7 iunie 2011

CIORBA DE CONOPIDA


Inca o ciorba usoara care se potriveste perfect sezonului cald ..
Nu-i mare scofala, nici truda ,mai mult ia scrisul retetei decat prepararea in sine.
Eu pun de obicei la ciorbe ce gasesc prin frigider ,nu cred sa existe o reteta standard,asa ca va zic cum am facut eu de data asta ,ca data viitoare mai mult ca sigur nu o sa aiba acelasi gust :)
Am avut
-o conopida micuta
-1 morcov mare
-1 radacina patrunjel
-1 felie radacina de telina
- 2-3 fire de leustean
-2 rosioare
-1 ardei capia
-bulion
-sare ,piper si usturoi dupa gust
-cateva fire de patrunjel verde
Am desfacut conopida buchetele si am lasat-o vreo jumatate de ora in apa rece cu sare, sa iasa mai cu spor ganganiile ,daca o fi avut,din ea.
Morcovul si celelalte radacinoase le-am taiat cubulete destul de mari ,la fel am facut si cu rosiile si ardeiul ,apoi le-am pus intr-o oala cu apa rece ,la fiert ,impreuna cu conopida .
Am lasat sa fiarba pana au inceput legumele sa se inmoaie,dar  nu fleoasca,am potrivit de sare ,piper si usturoi.
Dupa ce am oprit focul am presarat verdeata .
Merge si fara smantana si atunci e mai de dieta dar parca tot mai bine ''suna'' cu un mot de smantana deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...