vineri, 10 iunie 2011

CIORBA DE MAZARE


Am zis ca mi-a ramas umplutura de la rulourile de porc cu mazare,si doar nu era sa arunc bunatate de amestec de legume cu carne,asa ca am pus repede de o ciorbita buuuna rau de tot .
Pe langa cele 7-8 linguri de umplutura ramase,am mai pus
-un morcov,
-ceva albitura-radacina de telina si patrunjel
-un cartof taiat si asta cubulete,
-vreo 2 frunze de leustean,
-1 ceapa -taiata tot asa cubulete
-bulion
-vreo 2 catei de usturoi
-frunze de patrunjel
Am facut cum fac de obicei ciorbele-legumele curatate,spalate,taiate bucatele/cubulete le-am pus la fiert in apa rece ,doar ca de data asta am avut si amestecul de carne cu mazare.Odata fierte am adaugat si bulionul,usturoiul pisat si patrunjelul taiat marunt si bineinteles -sare si piper dupa gust.
A iesit o ciorbica taraneasca de nota 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...