luni, 6 iunie 2011

DIPLOMAT CU IAURT SI CAPSUNI



Nimic nu intrece gustul racoros al acestui mini-diplomat-prospetimea iaurtului combinata cu parfumul dulce al capsunilor face ravagii.
Reteta e preluata de aici ,eu i-am  facut doar mici modificari.
Am folosit pentru 6 portii urmatoarele:
-250 gr. kefir
-350 gr. smantana pentru frisca
-7 linguri de zahar
-1 plic gelatina-10 gr.
-3 plicuri vanilie
-400 gr. capsuni+100 gr. zahar-dar mi-a iesit cam dulce deci data viitoare pun mai putin
Gelatina am pus-o la inmuiat in apa rece ,cam 100 ml. am folosit ,si am lasat-o 15 minute sa se umfle.

Am batut smantana dulce cu zaharul si vanilia ,am adaugat si kefirul si am omogenizat bine .

Capsunile spalate si curatate le-am amestecat cu zaharul

,le-am pisat cu furculita si apoi le-am pus pe foc pana s-a topit tot zaharul.

Dupa ce au trecut cele 15 minute ,am pus gelatina la bain marie sa se  lichefieze apoi am impartit ochiometric  -cam trei sferturi din ea am pus peste frisca batuta si restul peste capsunile zdrobite-amestecand bine in timp ce turnam in fir subtire.
Am pus in fiecare bol cateva linguri din amestecul de capsuni

apoi am turnat din amestecul de frisca si iaurt.

Mi-a fost frica sa nu se combine straturile asa ca am lasat sa se prelinga usor frisca pe peretele bolului.
Am dat la frigider peste noapte .
Se face rapid si se mananca si mai rapid ,de aceea va zic sa faceti portie dubla ca n-are rost sa va complicati doar pentru atat :)  -atat de savuros e .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...