marți, 28 iunie 2011

INGHETATA DE CAFEA


Cand am facut aceasta inghetata m-am gandit cat de mult ii va placea sotului meu -maaareee cafegiu..si asa a si fost.. .
Ingrediente inghetata
-2 oua
-250  ml. frisca lichida
-100 gr. zahar
-4-5 lingurite cafea nes-sau si mai multa daca nu serviti cu cafea sau daca pur si simplu va place cafeaua :)
Ingrediente cafea
-apa fierbinte
-zahar
-cafea nes
Pentru prepararea inghetatei batem ouale pana se omogenizeaza bine albusurile cu galbenusurile ,apoi adaugam treptat cate o lingura de zahar,in timp ce continuam mixarea,pana se topeste tot zaharul si ouale isi dubleaza volumul.

Mixam si frisca ,pana sta bat apoi turnam in fir subtire crema de oua

si cafeaua instant.

Continuam amestecarea pana se topesc de tot granulele de cafea.Punem spuma rezultata intr-o caserola si dam la rece cateva ore.
Cafeaua o pregatim in momentul in care vrem sa servim inghetata..eu am frecat cateva lingurite de nes cu zahar si apa fierbinte ca sa obtin un strat de spuma,am pus in cupa si peste ,cu grija ,am pus un glob de inghetata...
Acest desert racoritor sau cafea fierbinte sau amandoua :)  a fost impresionant si ca aspect dar mai ales la gust...unde mai pui ca e un energizant ideal :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...