miercuri, 8 iunie 2011

RULADA DE PORC CU MAZARE


Carnea de porc nu se numara printre preferintele mele..dar e numarul 1 pe lista celor doi barbati ai casei ..asa ca vreau nu vreau ,musai din cand in cand sa fac si ceva cu carne de porc.
De data asta am facut rulouri umplute cu mazare boabe, rulouri ce merg bine , calde fiind,  langa o garnitura de cartofi, in cazul asta,dar care se preteaza foarte bine si ca aperitiv rece si ca pachetel penru gradinita .

O sa scriu si cantitatile de la umplutura dar va avertizez ca mi-a ramas din ea ,deci ori micsorati catitatatile pentru umplutura ori  faceti mai multe rulouri-deci mai multe bucati de carne.
Eu am folosit 5 bucati mari de carne de porc,aprox. 8oo gr., batute si condimentate- ca pentru snitele -cu sare,piper si boia de ardei ..

iar la umplutura am pus :
-300 gr. carne macinata
-3 morcovi fierti de jumatate
-400 gr. mazare boabe
-5 catei de usturoi
-ceapa verde
-patrunjel
-1 ou
-sare si piper dupa gust

Am dat un clocot morcovilor si boabelor de mazare ,apoi am amestecat impreuna cu celelalte ingrediente taiate /pisate- dupa cum se cerea fiecare :)
Pe fiecare bucata de carne am pus cate 3 linguri pline de umplutura

,am rulat strans si legat fedeles

dupa care am dat la cuptor intr-o tava unsa cu o lingura de ulei.
Am lasat sa se prajeasca pe toate partile apoi am stropit din belsug cu vin rosu .
Am servit alaturi de piure de cartofi si salata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...