joi, 16 iunie 2011

TRIUNGHIURI CU BRANZA


Va plac placintele cu branza si verdeata dar le vreti mai sanatoase,fara prajeala ? Atunci asta e solutia perfecta.
Inspiratia mi-a venit de aici,a trecut prin filtrul poftei de placinte si a rezultat ce se poate vedea-niste placintele usoare, coapte la cuptor-stiu ca e cald si nu va vine sa va apropiati de cuptor dar se fac atat de repede incat e pacat sa nu optati pentru varianta asta.
Am folosit urmatoarele
-600 gr. faina
-200 ml. lapte
-100 ml. apa
-1 lingurita de sare
-1 legatura mare de marar tocat marunt
-150 gr. branza de oaie
-drojdie cat o nuca
-1 ou
-2 linguri margarina sau unt
Umplutura
-branza de oaie
-ceapa verde
Am pus toate ingredientele in cuva masinii de paine

si am dat la programul de framantare si dospire,cine nu are masina  poate face in modul clasic un aluat potrivit de tare ,elastic,usor de modelat- stiti voi  cum trebuie ,nu?
Dupa dospire,am intins aluatul pe masa infainata

si am taiat patrate ,pe mijlocul carora am pus umplutura de branza,dupa care le-am pliat astfel incat sa obtin triunghiuri.

Am trecut cu furculita peste margini ca sa fiu sigura ca nu imi va curge afara branza,si de ce sa nu zic-arata si mai aspectuos asa :)

Eu m-am jucat cu capetele de aluat si am facut si cateva baghetute ,cu aceeasi umplutura.
Am uns deasupra cu ou,am intepat cu furculita apoi  am dat la cuptor pana am vazut ca s-au rumenit frumusel.
Aluatul e foarte bun,si a doua zi au fost moi triunghiurile,mai ramane sa le incercati si apoi o sa-mi dati dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...