joi, 11 august 2011

OMLETA CU DOVLECEL


sau daca vreti sa-i spuneti  pe iltaliana-frittata :)..dar cum traim in Romania (si asta ne ocupa tot timpul :)) si am folosit slaninuta si branza autentica putem linistiti sa o stigam pe numele romanesc :)
Am folosit
-1 dovlecel mic
-1 ceapa
-slaninuta
-sunca
-5 oua
-branza de oaie
-sare si piper
Se face foarte foarte usor si rapid.Taiem ceapa ,slaninuta si sunca feliiute lungi si subtirele pe care le punem la calit intr-o tigaie -care va putea fi introdusa si la cuptor.Le lasam sa se inmoaie dupa care le acoperim cu feliiute subtiri de dovlecel .

Pana se inmoaie putin si dovlecelul,batem ouale cu furculita  apoi le turnam peste dovlecel .

Presaram branza deasupra si lasam pe foc pana vedem ca partea de jos incepe sa se lege dupa care punem tigaia la cuptor cateva minute -pana capata o fata frumoasa.Se scoate de la cuptor,se portioneaza  si se servestecalda alaturi de rosii .Cu feliute de mamaliguta prajita langa, sigur va face furori intr-o dimineata de weekend :)

5 comentarii:

  1. Imi place foarte mult,mai ales ca are dovlecel!Pupici,we minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca mananci o omleta de asta dimineata nu iti mai trebuie nici pranz!PUP JG

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ca dovlecei cu oua n-am incercat si nici omleta cu mamaliguta.Am sa incerc si eu.Cred ca ceva marar nu iar strica de loc.Pupu-te !

    RăspundețiȘtergere
  4. Flory, Teo e foarte consistent mic dejunul acesta ...cam asa ar trebui sa fie ,nu?..sa tina de foame pana la pranz:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pansy,e prima data ca incerc dovlecel cu oua ,asa pregatite -si paneurile de dovlecel sunt cu oua si ce bune sunt :)- si e super combinatia..
    cat depre mamaliguta cu omleta ,daca n-ai incercat nu stii ce pierzi :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...