joi, 18 august 2011

STRUDEL CU MERE SI GHIMBIR


Era si  timpul pentru ceva dulce si cum aveam ceva mere de vara pe stoc  si cateva bucati de aluat foietaj la congelator am pus in aplicare primul strudel din vara aceasta si cel mai bun pe care l-am mancat vreodata..foarte aromat  si foarte cremos.
Pentru 3 strudele am folosit:
-3 bucati aluat foietaj
-2 kg. mere
-300 gr. zahar
-50 gr. unt
-2 linguri amidon
-vanilie
- scortisoara
-1 lingurita de ghimbir
Am curatat merele de cotor ,nu si de coaja,apoi le-am feliat subtirel,cu ajutorul robotnicului  :).Am pus la calit feliutele de mar impreuna cu untul si zaharul si le-am lasat pe foc pana ce s-au inmuiat si au lasat putina zeama .Am condimentat dupa gust cu scortisoara , ghimbir si vanilie

dupa care am presarat deasupra 2 linguri de amidon

,acesta va absorbi zeama lasata si face compozitia de mere foarte fina ,cremoasa.Am amestecat bine,am mai lasat 2-3 minute dupa care am oprit focul.
Dupa racire am impartit compozitia de mar la trei .Pe fiecare capat de aluat am pus mere  calite,cat mai uniform ,si cu ajutorul foliei in care sunt impachetate foietajele am rulat strudelele.

Cu un cutit bine ascutit am facut crestaturi deasupra  apoi le-am dat la cuptorul bine incins pana au capatat o culoare frumoasa deasupra.
Am servit pudrate cu zahar..caldute  :)...cine sa mai aiba  rabdare pana se racesc?!  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...