sâmbătă, 12 mai 2012

SALATA DE CARTOFI CU CEAPA VERDE


Salata asta e asa de buna ,ca as manca zilnic cate o portie ,asta daca nu mi-ar fi  frica de cantar :)
Am folosit
-cativa cartofi fierti in coaja
-multa ceapa verde
-usturoi
-sare,piper
-ulei
Cartofii fierti in coaja,i-am taiat bucatele,nu mari, nu mici...potrivite.
Ceapa spalata si scursa bine de apa am taiat-o cat de finut s-a putut.
Din usturoi (curatat si pisat  ),ceva sare si ulei am facut un mujdei cremos,numa' bun pentru cartofi.
Ce a fost mai greu a trecut  :) si acum vine parte usoara, amestecarea tuturor ingredientelor de mai sus ,fara foc ,astfel incat sa obtinem o salata de-li-cioa-sa.

2 comentarii:

  1. Grozava, dar poti manca zilnic asa ceva , asta are putine calorii, cartofii fierti NU au multe calorii sunt chiar usor calorici si sanatosi , nu au mai mult decat o cantitate de orez sau paste egala...si daca pui ulei de masline care este foarte sanatos si se poate consuma linistit ! zilnic este chiar o mancare sanatoasa pe care o poti manca zilnic fara probleme!
    cartofii prajiti sunt alta poveste ei fiind mai calorici da dar astia? poti manca absolut zilnic, cum sa nu, chiar intra la mancare cat se poate de sanatoasa asa o salata, absolut.
    mi-ai facut pofta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ,ce tarziu vad mesajele..iertare
    Cartofii sunt marea mea slabiciune-pe langa paine :)...asa stiu si io ca cei fierti si mai ales in coaja sunt foarte usurei..

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...