vineri, 1 iunie 2012

CIUPERCI LA TIGAIE CU USTUROI VERDE



Acest fel de mancare se face repede,cat ai clipi .
Am folosit
-1kg ciuperci champignon
-3 cepe potrivite
-usturoi verde..fara numar  :) adica dupa gust
-sare,piper,ulei
Taiem ceapa solzisori si o lasam sa se inmoaie la foc mic ,intr-o tigaie in care am pus ulei.
Cand ceapa a devenit  translucida ,am adaugat partea alba a usturoiului ,zdrobita si taiata marunt.
Am taiat ciupercile felii ,nu subtiri,si le-am pus si pe ele peste ceapa.
Am lasat pe foc pana a scazut apa pe care au lasat-o,am condimentat cu sare si piper din belsug.
Am taiat cozile usturoiului marunt si le-am amestecat in ciuperci.
Asta e tot.Simplu,gustos si foarte rapid iar daca mai adaugati si o garnitura de orez sau o mamaliguta , se poate numi mancare in toata regula :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...