vineri, 22 iunie 2012

INGHETATA DE SPUMA DE CAPSUNI


Am facut spuma de capsuni...buna n-am ce zice da' parca era mai buna daca era rece , gheata de rece la ce calduri sunt afara.....asa ca am bagat caserola cu spuma la congelator :) si-am obtinut o inghetata delicioasa..... si muuulta  :)...si receee ...
Ingredientele ar fi cam astea
-1 kg. capsuni
- 3 albusuri de ou
-1 cana de apa
-aproape o cana  :) de zahar
-o juma de lamaie
-o piscatura de sare
Punem apa si zaharul la fiert , pana obtinem un sirop .
Mixam albusurile de ou cu sarea pana obtinem o spuma tare apoi turnam siropul fierbinte ,in fir subtire ,peste spuma , mixand in continuare pana incorporam tot siropul de zahar.Lasam sa se raceasca.
Curatam capsunii ,ii spalam apoi ii maruntim cu furculita...sau daca vreti sa obtineti o masa omogena folositi blenderul ,eu i-am storcit cu furculita :) .Stoarcem peste ei zeama de lamaie apoi ii incorporam in spuma de albusuri.
Acum avem spuma de capsuni...din care mancam cu mare pofta  dar  cu gandul la ceva racoritor asa ca plasam caserola cu spuma la congelator :) 
Dupa cateva ore avem o minunatie de inghetata de capsuni cu care sa ne racorim .





2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...