vineri, 8 iunie 2012

LAPTE CONDENSAT --- homemade


Nu e prima reteta de lapte condensat pe care o incerc ,pentru a obtine renumitul si deliciosul ingredient .
Dar e prima data cand  iese  :) asa cum ar trebui .
Avem nevoie de
-250 grame lapte praf
-250 gr. zahar
-50 gr. unt -eu am pus margarina
-300 ml.apa
Am amestecat laptele praf cu zaharul .
Am adaugat apa calduta ,putin cate putin,sa nu faca cocoloase.
Peste acest amestec am turnat margarina usor inmuiata,am amestecat bine apoi am pus pe foc.
Am lasat pe foc  ...nu stiu exact cat, dar in orice caz e vorba de cateva minute nu mai mult...pana si-a schimbat culoarea  intr-un alb-galbui.

Din cantitatile astea mi-au iesit 2 borcanele mici,de  380-400 ml ,nu stiu exact de cat sunt :)
Asta e tot,nimic complicat ,se face repede iar rezultatul e dulce de te lingi pe degete :)












Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...