joi, 21 iunie 2012

PASTRAV LA GRATAR


O mancarica simpla ,gustoasa si sanatoasa pentru care avem nevoie doar de cateva  ingrediente dar care combinate sunt un deliciu.
Asadar , am folosit
-3 pastravi
-usturoi verde +usturoi uscat
-ulei
-sare si piper
Am  curatat pestii de solzi  ( intestinele erau scoase ) ,i-am sarat si piperat si pe interior si pe exterior.
I-am lasat sa stea asa pana am preparat mujdeiul de usturoi -usturoiul uscat zdrobit  + cozile verzi maruntite  cu cutitul  , pisate bine cu ceva sare in mojar apoi frecate toate cu ulei pana am obtinut o pasta buna ...de mi-a venit sa o mananc goala  :)
Cu pasta asta am captusit  generos burta pestilor

si i-am lasat sa stea cam 1 ora ,la frigider ,sa-si traga aroma.
Am preparat inca un mujdei ,doar din usturoi uscat ,pentru uns pesti pe exterior -eu as fi vrut si pentru ''fatada'' tot pasta verde dar  am plasat-o din gros in burta ...dar ma felicit pentru asta, caci la  urma a  fost perfecta pentru incins bucatelele de carne in ea.
Am pus gratarul  (cu apa) la incins ,am uns pestii pe o parte cu un strop de ulei ,i-am plasat pe gratar apoi i-am stropit din belsug cu mujdei pe partea care era sus .

Am lasat 15 min. pe o parte apoi i-am intors si am uns din nou cu mujdei.Dupa inca 15 min.  au fost numai buni  de papat.
Noi i-am servit cu legume fierte la aburi dar bag mana in foc ca langa niste cartofiori erau mortali  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...