joi, 28 iunie 2012

PAVLOVA cu capsuni



Am fost incantata sa fac cunostinta cu Pavlova  :)...nu , nu cu balerina ci cu prajiturica gingasa creata in cinstea ei...
Mi se parea atat de fragila si dificila in acelasi timp -vorbim in continuare de prajitura, da? , incat am stat mult timp departe de ea  :)
Ei ,na ,acum i-am venit de hac astfel
Bezea
-4 albusuri
-250 gr. de zahar
-1 lingura de otet de mere
-1 lingura amidon
-esenta de vanilie
Topping
-700 gr. capsuni
-350 ml frisca
Preincalzim cuptorul pe treapta 2 cat timp batem albusurile de ou spuma tare.Odata obtinuta spuma ,adaugam rand pe rand zaharul continuand mixarea pana ce spuma noastra devine lucioasa si sta bat.
Adaugam otetul,amidonul si esenta de vanile si mai mixam pana ce si acestea sunt bine incorporate.
Pe o hartie de copt punem  bezeaua astfel incat sa obtinem o forma rotunda , marginile putin mai ridicate ca mijlocul ,asta doar pentru estetica finala :)
Dam tava cu bezeaua la cuptorul incins dupa care micsoram temperatura la nivelul 1 cica pentru 1 ora ...mie mi-au fost suficiente 45 min....acum ,fiecare cu cuptorul lui :)
Lasam sa se raceasca in cuptor dupa care putem sa ii adaugam frisca batuta si sa o ornam cu fructe -capsuni in cazul asta.
Se topeste la propriu in gura ....bezeaua crocanta si dulce alaturi de fructele acrisoare si frisca cremoasa sunt combinatia perfecta si usoara de vara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...