luni, 9 iulie 2012

DOVLECEI CU BRANZA SI SOS DE SMANTANA



Cu toate ca  e foarte cald afara observ ca nu prea mi-e frica de dogoreala cuptorului  :)
Asadar inca o mancare usoara , de vara ,cu dovlecei.
Am folosit
- 3 dovlecei
-160 gr branza de oaie
-3 oua
-200 ml lapte
-2 linguri de smanatana
-1 lingura de faina integrala
-sare si piper alb
Am curatat dovleceii apoi i-am taiat de-a lungul cat de subtire  s-a putut .
Am presarat sare deasupra lor si i-am lasat deoparte vreo 15 minute.
Intre timp am pregatit un sos din lapte ,smantana,oua si faina.
Am potrivit de sare ,atentie ca si dovlecei stau in sare , si piper .
Dupa ce dovleceii s-au inmuiat ,am scurs apa lasata  apoi am rulat fiecare felie de dovlecel .
Rulourile de dovlecei obtinute le-am plasat ''in picioare '' intr-un vas termorezistent apoi le-am umplut pe fiecare in parte cu branza.
Am dat la cuptor aprox.15 min. ,apoi am scos vasul si am turnat deasupra dovleceilor sosul de smantana  si am mai lasat in cuptor pana s-a rumenit usor deasupra iar sosul s-a legat.
Am mancat si caldut.... si rece, a doua zi si sunt minunati in ambele variante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...