luni, 23 iulie 2012

FURSECURI SARATE CU MAIA SI PATRUNJEL



Nu imi vine sa arunc maiaua ce ramane in plus in urma hranirii zilnice asa ca o strang intr-un borcan mare ce-l tin la frigider..si de acolo folosesc la diverse ,printre care si aceste mici minuni de fursecuri/biscuiti sarati pe care i-am gasit  aici si pe care i-am facut cu multa placere ,ca pe orice alt produs ce contine maia.
Sunt biscuitii perfecti sa insoteasca un pahar aburind de bere rece..uscati,sarati,aromati .
Eu am folosit urmatoarele
- 110 gr. faina alba
- 220 gr.maia rece de la frigider
- 70 gr. unt / margarina
- 1 lingurita rasa praf de copt
- 2 lingurite si 1/2 rase praf de usturoi
- 1 lingurita si1/2 sare-rase
- 1 legatura de patrunjel tocat marunt
Untul rece taiat cubulete il amestecam, folosind  o furculita ,cu faina amestecata dinainte cu praful de copt ,praful de usturoi si sarea.
Turnam deasupra maiaua rece,atunci scoasa de la frigider,si amestecam bine compozitia ,care e destul de compacta.
Adaugam si patrunjelul maruntit ,incorporam, dupa care cu ajutorul unei lingurite modelam mici bilute pe care le punem intr-o tava acoperita cu hartie de copt.


Coacem pana partea de jos  a fursecurilor prinde culoare .Deasupra raman albe sau aproape albe .
Cu greutate ,cu foarte multa greutate o sa va puteti abtine sa nu ''gustati'' biscuite dupa biscuite ..unu cate unu dispar rapid toti cei 20 ,atatia mi-au iesit din cantitatea data.....apoi se cere bis ,bis,bis :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...