luni, 2 iulie 2012

SPAGHETE CU SOS DE DOVLECEI



Incercand sa impac si varza si capra ,am facut dovlecei -favoritii mei ,cu paste - preferatele lui fiu'meu...domnu'sot nu-si are locul in ecuatie ca el e neutru :)  + ca  mananca tot ce gatesc eu :)
Am folosit
-200 gr. spaghete
-1 ceapa
-2 morcovi
-3 dovlecei mici
-400 ml bulion
-2 linguri pasta de ardei iute
-6-7 catei de usturoi da' mai bine puneti voi dupa gust :)
-busuioc verde
-patrunjel verde
-sare si piper
-cam 6  linguri de ulei
Am fiert spaghetele in apa cu sare ,apoi le-am scurs bine fara ca sa arunc apa.
Am curatat dovleceii si i-am taiat cubulete  apoi i-am tras rapid prin ulei incins.I-am scos cu o paleta si i-am lasat deoparte.
Am taiat ceapa si morcovii cubulete dupa care i-am plasat in uleiul ramas de la dovlecei.Am lasat sa se calesca pana ce ceapa a devenit translucida.Acum am adaugat bulionul , pasta de ardei si apa in care au fiert pastele .Am lasat sa fiarba 15-20 min .,pana s-a mai inmuiat morcovul dar nu de tot sa ramana totusi putin crocant ,apoi am adaugat dovleceii si am lasat sa mai fiaba cateva minute,
la fel ,dovlecelul sa ramana putin crocant.
Inainte sa stingem focul,adaugam usturoiul pisat ,patrunjelul si busuiocul maruntit.
Daca mai e cazul ,fiindca apa in care au fiert pastele  e sarata ,potrivim de sare si piper.
Servim sosul obtinut alaturi de paste ...sau ca mine fara fainoase langa , dar nu conteaza fiindca e gustos oricum .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...