miercuri, 8 august 2012

ROSII UMPLUTE CU VINETE SI OUA


.....si  cu un capac dragut de ou-ochi.
Nu scriu in cantitati pentru ca nu am chefdecantaritinultimavreme doar ideea ,asta e importanta :)
Deci avand la indemana
-o vanata
-ardei
-ceapa
-rosii
-oua
-usturoi
-busuioc
-ulei,sare,piper
Am spalat toate legumele  apoi le-am taiat cubulete ,in afara de rosii,dupa care le-am pus la calit in ulei.Le-am lasat pana s-au inmuiat apoi am aruncat peste ele miezul rosiilor  ..caci da am scobit rosiile :)
Cu maglavaisul rezultat am umplut rosiile- complet pe alea mai mici iar la cele mai mari doar de jumatate lasand loc si pentru cate un ou mic.
Am aranjat rosiile in tava apoi le-am dat la cuptor pana s-au facut ochiurile.
A fost un mic dejun interesanto-apetisant ,simpatic si colorat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...