vineri, 24 august 2012

SALATA DE VINETE SI ARDEI COPTI


Cand am crezut ca am epuizat toate variantele de salata de vinete ,iaca apare inca o combinatie reusita de legume.
Am folosit
-4 vinete
-6 ardei capia
-1 ceapa
-ulei dupa gust :)
-sare idem
Am copt vinetele,le-am curatat apoi le-am lasat sa se scurga.
Pe aceasi plita am copt si ardeii ,am presarat sare ,i-am acoperit si lasat sa se raceasca.Cand au fost doar un pic calduti i-am despielitat si le-am scos semintele.
Odata vinetele racite si scurse,le-am maruntit bine cu cutitul.La fel am procedat si cu ardeii si cu ceapa.
Pe toate astea le-am imprietenit cu ulei si sare apoi am dat totul la rece.
E dulceaga ,cu aroma de afumat ,delicioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...