marți, 4 septembrie 2012

TORT SPIDERMAN



De ziua piciului meu incerc sa-l surprind cu cate un tortulet doesebit fata de cel din anul precedent asa ca anul acesta i-am facut un tort cu indragitul personaj de desene animate ,Spiderman.
Am facut o portie de amandina pentru ca imi place mult blatul pufos al acesteia si aroma de capucino.
Am copt blatul in forma rotunda si l-am imbracat in fondant de marshmallows pe care-l fac in felul urmator- pun bezelele stropite cu o lingura de apa, intr-un vas termorezistent,si dau vasul la microunde 30 de sec-1 min.Vasul sa fie mai maricel caci ele se umfla si exista riscul sa dea pe afara si nu am vrea asa ceva la cat de lipicioasa devine toata treaba.
Scoatem vasul de la microunde ,punem peste bezelele umflate zahar pudra din comert dupa care amestecam cu o lingura bine unsa cu ulei.Adaugam zaharul putin cate putin si continuam sa amestecam cu lingura pana pasta prinde consistenta apoi trecem la framantat cu mana unsa cu ulei.In momentul in care pasta nu se mai lipeste de mana e gata .Se infoliaza si se lasa sa se raceaca complet apoi se intinde cu ajutorul sucitorului ,pe masa unsa cu ulei sau pudrata cu zahar praf si se imbraca tortul sau se modeleaza /decupeaza diferite ormamente.
Nu dau cantitati fixe pentru ca intra atata zahar in functie de cat de moale/tare se doreste  pasta ....la 180 gr. de bezele + 2 lg apa intra cam 500 gr. zahar pudra.
Blocurile,stelutele si Spiderman sunt din aceasi pasta facute si apoi pictate.
Panza pe care o arunca supereroul din ambele maini e ciocolata alba topita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...